Antikoncepcia

Dobrý deň. Rok aj pár mesiacov som užívala hak. Pohlavný styk zo začiatku bol bez problémový. Po polroku užívania hak som spozorovala že pošva nevytvárala dostatočné zvlhčovanie pri pohlavnom styku. Riešila som to používaním lubrigačných gélov ale ani to mi žiaľ nepomohlo, iba pri prvých minútach pri pohlavnom styku a potom to bolo zase také isté. V januári tohto roka som ju vysadila a tento problém už nemám. Preto sa Vás chcem opýtať či problém bol v hak a ako by sa to dalo vyriešiť? Lebo hak chcem užívať ako antikoncepčný prostriedok naďalej, lebo používanie prezervatívu mi nevyhovuje. Ďakujem za odpoveď.
Diana
42 1 5.3.2013
admin
7.3.2013 8:13
Pri uzivani HA dochadza k znizeniu aj libida zeny. Bohuzial. Nemate inu moznost, ako skusit zmenit HA , alebo existuje aj HA do posvy - je to " hormonalna gumicka". Ak vsak to nepomoze, je nutne pouzivat zvlhcovacie prostriedky. Dr. Cubonova