Antikoncepcia a mykoza

Dobrý deň . Deň po styku ma začalo svrbiet a páliť na a vo vagíne , taktiež ma pobolieva podbruško sem tam ale iba jemne. Použila som canesten krém trochu to ukludnilo ale na vložke som spozorovala špinenie aj . Pri užívaní ornibelu sa mi to ešte nestalo až takto , sem tam sa stalo že som mala svrbenie ale prešlo to . Mám tablety clotrimazol , bude v poriadku ak si to dám dovnútra aj keď mám ornibel krúžok ? Nemôže sa to nejako ovplyvňovať z hľadiska účinnosti ? Ďakujem za odpoved vopred .
Kristina
70 1 16.11.2020
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
19.11.2020 7:51

Pri pouziti inych pripravkov do posvy sa moze znizit ucinok Ornibelu. Avsak bolo by lepsie vysetrit , ci vobec trpite mykozou, lebo vacsinou sa nejedna o mykozu , ale o alergiu na nejaku kozmetiku, avivaz, telove mlieko, sprchovaci gel... Alebo o infekciu mocovej rury. Vtedy je vhodny urologicky caj a pohlavna abstinencia 2 tyzdne. Prijemny den! Dr.Cubonova