Bolesti, HAK

Ďakujem pekne za Vašu predošlú odpoveď. Ešte by som sa ale predsa opýtala na tie bolesti. V poslednom období cítim bolesť vaječníkov a bolesť v slabinách. Crp bolo v poriadku, usg slabín bol tiež v poriadku a v podstate aj usg ženských orgánov, akurát mi bol diagnostikovaný PCOS. Pred dvomi mesiacmi som začala s užívaním HAK, hlavne kvôli bolestiam v podbrušku (oblasť vaječníkov a slabín). Bolesti vaječníkov na chvíľu ustúpili, zdalo sa, že HAK zaberá, ale teraz ich cítim opäť a nie je to nič príjemné. Rovnako som začala krvácať a špiniť mimo cyklu. Môže bolesť súvisieť s krvácaním a špinením? Mám ešte jeden mesiac vyčkať s nádejou, že bolesti prejdú? (HAK beriem 2. mesiac, uvedomujem si, že je to možno krátko). Som ešte mladá a chcem mať deti, záleží mi na tom, aby som bola v poriadku...u gynekológa som už bola veľmi veľakrát a mám pocit, že už nevie, čo so mnou, preto to skúšam aj takto. Ďakujem veľmi pekne za každú radu.
Ela54
33 1 16.11.2020
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
24.11.2020 7:46

Urcite musite vydrzat este jeden mesiac uzivat HA. Ak budu pretrvavat tazkosti, je vhodne zmenit HA.  HA sa uziva nalacno a vzdy s poharom vody.  Prijemny den! Dr. Cubonova