Ellaone a antikoncepcia
Dobry deň, užívam antikoncepciu leverette a kvôli črevným problémom(silné hnačky) som nedobrala posledné 3 aktívne tabletky a tak som sa riadila pribalovym letákom, prešla som ihneď na 7 dňovu pauzu a mala by som vraj naďalej chránená. Mala som pohlavný styk na 2 deň pauzy(19.10) použili sme kondóm, to bolo ok ale asi hodiny na to sme mali druhé kolo a kondóm praskol, priateľ bol vo mne asi na 5 sekúnd,kým sme to zaregistrovali a ihneď sme prestali. Na druhý deň ráno mi prišlo krvácanie z vysadenia, no večer (do 20 hodín od styku) som užila tabletku po Ellaone. V piatok (21.10) som už začala užívať antikoncepciu tak ako som zvyknutá. Mohla počas tých 3 dní pauzy prebehnúť ovulácia? Prípadne môžem veriť pribalovemu letaku a teda bola som chranena aj napriek skrátenia cyklu?
janabiela00@gmail.com
2580
1
25.10.2022
Pre pridávanie komentárov musíte byť prihlásený.
MUDr. Claudia Čuboňová
(admin)
31.10.2022 13:13
Nemala by Ste otehotnieť, podľa toho, čo Ste napísala. Avšak nie je to stopercentné. Keď nepríde krvácanie po mesiaci, urobte si radšej tehotenský test. Príjemný deň! Dr. Čuboňová
kategórie
- Gemmoterapia
- Gynekológia
- Zdravá výživa
- Kožné problémy
- Duševné zdravie
- Zažívanie a vylučovanie
- Endokrinný systém
- Dýchacie cesty
- Baktérie, vírusy, imunita
- Nervový systém
- Obehový systém
- Onkológia
- Pohybový aparát
- Poruchy metabolizmu
- Čistenie tela, odparazitovanie
- Bolesť
- Redukcia hmotnosti, štíhla línia
- Menzes
- Gravidita
- Sexualita
- Antikoncepcia
- Gynekologické problémy
- Iné
30 dní
Všetky
najčítanejšie