Eva

Dňa 5.11.2014 som zadala dotaz pod nazvom "Eva". Prosím o odpoveď. Ďakujem
Eva
1443 1 8.11.2014
admin
10.11.2014 6:07
Dobrý deň, je veľmi otázne, či Váš problém spôsobila kombinácia užívania hlohu a liekov. Pri srdcovo-cievnych ochoreniach môže dôjsť k problémom kedykoľvek a nemusia to spôsobiť byliny. Pani Mgr. Podhorná radí množstvu ľudí, ktorí majú problémy so srdiečkom a môžem Vám potvrdiť, že sa ich zdravotný stav výrazne zlepšil. Všetko robí preto, aby ľuďom pomohla a nie preto, aby im uškodila. Ťažko povedať, čo spôsobil Váš terajší problém, hloh sa užíva pri angíne pektoris, pri arytmiách, pri iných problémoch so srdiečkom. To, čo Vy tvrdíte sú iba dohady, môžeme povedať, že Vás hloh mohol vo Vašej situácii práve zachrániť. Účinok bylín je popísaný v herbároch a tie poukazujú práve na pozitívny účinok hlohu. Takže ťažko povedať, či je pravdou to, čo Vy tvrdíte, to nevie nikto s určitosťou povedať, ani kardiológ. Keď máte závažné ochorenie srdiečka, je potrebné uvedomiť si, že zdravotný stav sa môže kedykoľvek zhoršiť a vôbec nie je dokázané, čo to spôsobilo, mohli to byť pokojne aj syntetické lieky, čokoľvek. Koľko ľudí zomiera denno-denne na srdcovo-cievne ochorenia a nikto nevie, prečo, nad tým sa takto nezamýšľame, až vtedy,keď sa problém dotýka práve nás. Mne zomrela mamička na srdcovo-cievne ochorenie, ktoré liečila výlučne dlhé roky syntetickými liekmi a nikdy som neobviňovala lekárov, ktorí ju liečili. Takto sa na problémy nedá pozerať. Takže, poprosíme Vás, porozmýšľajte nad týmito slovami. Prajeme Vám, aby sa Váš zdravotný stav čo najskôr upravil a zlepšil. S úctou, Mgr. J. Podhorná a Mgr. D. Machničová
98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní