Hormonalna porucha

Dobrý večer. Chcela som sa opýtat pred vyše polrokom som prestala uživať hormonalnu antikoncepciu Duphaston, ktorý som uživala na polycysticke vaječniky a hlavne nepravidelnú menštruáciu. Ale znova sa mi to vrátilo a menštruacia ai chodi jak chce napriklad teraz mešká 53 deň. Ku tomu mi pribudli teraz ťažkosti ako je bolesť krížov aj podbruška ale ro je taká iná bolesť než pri menšteuacii. a ku tomu mam hnedastý výtok sem tam. a aj nechcený únik moču. A hlavne často ma bolí hlava. Určite vyhladam lekara len som sa chvela opytat či mi neviete poradit s čim to môže súvisiet a hlavne na akého lekára sa mam v prvom rade obrátiť. Ďakujem.
Lengyelová Jana
535 1 5.1.2018
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
24.1.2018 13:48

Neviem, aky vek mate,  ale podla tazkosti v prvom rade navstivte svoju gynekologicku. hormonálny liek nie je ale antikoncepcia. Je to gestagen , ktory sa pouziva pri nepravidelnom menstruacnom cykle  pri poruchach cyklu.  Dr.Cubonova