Krvácanie v strede cyklu

Dobrý deň, mám 24r, užívam HAK Belara už piaty rok a nemala som problém s nepravidelnou menštruáciou. Až som minulý týždeň v pondelok 27.3 začala uprostred cyklu špiniť a postupne to prešlo do krvácania. Nie je to nič bolestivé, skoro o tom neviem ale trvá to už 6 dní a tak dlho som nikdy nekrvácala. Nevedeli by ste mi poradiť, čo za tým môže byť? Ďakujem
Annmary
404 1 2.4.2023
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
5.4.2023 7:56

Ak nemáte iné ťažkosti, jedná sa o prienikové krvácanie. Niektorá tabletka sa zle vstrebala z čreva do krvi, alebo výrobná chyba, že obsahovala menej hormónov, akoby mala. Nič sa nedeje doužívajte celý blister. Potom 7 dní pauza , ako normálne.  Môžete si na 3 dni zvýšiť dávku na 2x denne po jednej tabletke a potom pokračovať ďalej po jednej tabletke. Zastaví sa krvácanie, ale skráti sa cyklus o 3 dni. Chránená voči otehotneniu Ste naďalej.  Carpe diem!

98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní