menštruácia

rada by som Vás touto cestou požiadala o radu. Mám 28 rokov a po 10 rokoch som prestala s užívaním antikoncepcie. Počas jej užívania som pravidelne menštruovala, nemala som žiadne problémy. Pred rokom som bola aj na ultrazvuku a vaječníky boli v poriadku. Avšak potom, čo som pred pol rokom dobrala poslené tabletky, som ani po troch mesiacoch nedostala menštruáciu. Stalo sa tak až po injekcii u gynekologičky. Odvtedy znova ubehli dva mesiace a menzes neprichádza. Na ultrazvuku mi tentokrát zistili cystičky - ktoré vraj potrebujú popud, aby sa uvolnili vajíčka a nastala ovulácia. Spomínal sa aj syndrom PCO. Doktorka mi odporučila prípravok INOFOLIC, ktorý užívam už tretí deň. Zaujímalo by ma však, či by bolo možné kombinovať tento prípravok aj s bylinnou tinktúrou?

ak áno, ktorú tinktúru by ste ste mi odporučili?
vopred Vám ďakujem za odpoveď....
Anna
34 1 29.12.2012
admin
2.1.2013 3:39
Po vysadeni antikoncepcie sa moze stat, ze pravidelny menzes nastupi az po pol roku niekedy az po roku. Nazyvame to post pill amenorrhoe. Ak Ste zacala uzivat nehormonalny pripravok, treba ho uzivat aspon 4-5 tyzdnov a potom zvazovat o dalsom nehormonalnom pripravku v pripade poruch cyklu. Dr. Cubonova