Meškanie menštruácie

Dobrý deň, mám 21r. A chcela by som sa spýtať, mali sme nechránený styk a nie som si úplne istá či sa nestala nechcená chyba, každopádne do 24hod som si vzala jednorazovú antikoncepciu Postinor 1. Vzala som ju prvý krát a nikdy predtým som antikoncepciu neužívala. Menštruáciu mávam pravidelne a väčšinou presne na deň, málokedy mešká alebo príde skôr. Teraz mi mešká už tretí deň, tak som si ráno spravila test a bol negatívny chcem sa spýtať či za toto meškanie nemôže náhodou tabletka ktorú som si dávala? A tiež som bola asi 2 dní veľmi jemne nachladnuta avšak aj po negatívnom teste sa stále obávam "najhoršieho". Je toto meškanie menštruácie v poriadku? Ďakujem
Luccy
47 1 18.5.2020
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
22.5.2020 7:11

Ano, tabletky "po"  sposobuju poruchy cyklu. Kazdy tyzden si urobte tehotensky test, az kym nedostanete menstruaciu. Prijemny den! Dr.Cubonova