Nepravidelný cyklus po HAK

Dobrý deň
Po vysadení HAK ( zabudla som ju doma,keď som bola odcestovaná)sa mi narušil cyklus, už 2 mesiace nemám menštruáciu.Tehotná nie som boli mi urobené dva krvné testy.Chcem znova užívať antikoncepciu nakoľko nemám menštruáciu gynekologička tvrdí,že sa musím chrániť celý mesiac.V pribalových letákoch je písané, že pokiaľ sa nezačína v 1.deň menštruácie treba sa ešte chrániť 7dni, ale ja menštruáciu momentálne nemám ani neviem ,kedy ju dostanem.Poprosim o názor či sa v takomto prípade mám naozaj ešte chrániť celý mesiac alebo stačí tých 7dní.Ešte chcem dodať ,že menzes mi neprišiel ani po vyvolávacej injekcii a antikoncepciou si chcem znova navodiť menštruačný cyklus nakoľko deti už neplánujem mám 46 rokov.
Ďakujem za odpoveď
Monika
41 1 28.7.2017
admin
18.8.2017 12:04
Myslim si, ze by bolo vhodne vzhladom k Vasemu veku vysetrit  hormony FSH a LH, ci uz nie Ste  v klimakteriu - menopauze. V tomto veku je to normalne a tym padom nemusite potom uzivat ziadnu HA.  Neviem, ci Vasa gynekologicka robila gestagenny test, ten by mohol tiez na to poukazat. Dr.Cubonova