PCO

Dobry den, uz na strednej som mala problemy s menstruaciou, dlhodobodo som brala antikoncepciu, ktoru som po niekokych rokoch vysadila. Nasledne mi bolo diagnostikovane PCO. Zacala som brat dalsiu antikoncepciu, s antiandrogenmi, z ktorej som mala ale velmi silnu a dlho menstruaciu, tak mi bola nasadena ta, ktoru som brala predtym. Menstruacia sa upravila, ale sprievodne symptomi, ako akne, vypadavanie vlasov, rozne typy zapalov, unava, ktore pri HK s antiandrogenmi ustupili, tak sa vratili. Snazim sa jest zdravo a sportovat. Viete mi prosim Vas, poradit, ako sa zbavit tych sprievodnych symptomov? Dakujem.
Veronika
21 1 16.11.2013
admin
21.11.2013 8:20
Pri užívaní spravnej HA by ste mali mat zlepsenie akne, a menzes by mal byt slaby. Ak to tak nie je , potom Vam HA nesadla a treba vyskusat inu. Vzdy ale treba skusat minimalne 3 mesiace, pretoze prve dva mesiace sa organizmus vzdy na novu HA nastavuje. Dr. Cubonova