prechod a cysty

Dobry den pani doktorka, chcela som Vas poprosit o radu ako postupovat. Mam 39 rokov, uzivam dlhodobo HAK kvoli cystam a mam niekolko mesiacov priznaky ako pri prechode (navaly tepla). Lekar mi povedal, ze sa da zistit, ci ide o prechod z hormonalneho profilu, kde by som vsak musela aspon na 3 mesiace vynechat HAK,obavam sa vsak, ze sa mi znova vytvoria cysty, kvoli tomu mi bol uz odoperovany jeden vajecnik. - Da sa zistit, ci mam zacinajuci profil len tymto jedinym sposobom a vysadenim HAK? -Ak by mi zistili zacinajuci prechod da sa nejakymi liekmi oddialit? Dakujem velmi pekne. Vituzka
Vituzka
61 1 13.1.2019
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
15.1.2019 15:18

Ak mate HA, tak by sa Vam klimaktericky syndrom nemal prejavovat, pretoze Vy uzivate hormony: estrogen aj gestagen ... Navaly tepla mozu byt symptomom aj pre stres, depresivny syndrom, porucha stitnej zlazy a ine priciny... Prijemny den! Dr. Cubonova