Predčasné krvácanie

Dobrý deň, chcem sa Vás spýtať. Užila som tabletku Escapelle. Najprv som ju užila po jednej menštruácii, a fungovala som normálne, menstruacia prišla presne v ten deň ako mala. No potom som ju užila dalsikrat, samozrejme az po ďalšej menstruacii, no potom prišla po 2 týždňoch ďalšia menstruacia, čiže predčasne. Trvala 6-7 dní, a tak bolo aj písané že vedľajším účinkom môže byť skorší príchod menštruácie. Krv mi pripadala bledšia ako zvyčajne. Potom ako táto predčasná menstruacia prešla, začala som mať bolesti v podbrušku. Prešli asi do dvoch dní, no zase sa objavila silná bolesť, trvala asi tak 2 minúty intenzívne a prestala. Po chvíľke som šla na wc a veľmi málo krvi mi vyšlo. Samozrejme som sa zľakla. Na další deň vyšlo taktiež trochu krvi, ale zato až tmavo bordovej farby. Neviete mi prosím povedať či sa niečo nestalo? Alebo čo by sa mohlo stať? Uvedomujem si že to nie je zaručená a odporúčaná forma, ale chcela by som vedieť či je možné že 2 tablety spôsobia nejaké zlé následky. Nejaká cysta alebo niečo podobné. Viete mi aj prosím povedať, či sa mi obnoví klasický zdravý menštruačný cyklus? Naozaj neviem čo mám robiť a začínam sa báť. Ďakujem Vám vopred za odpoveď.
4nicolet4
154 1 5.2.2021
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
8.2.2021 8:22

Normalny menstruacny cyklus by sa mal obnovit po prvej normalnej menstruacii. Tabletky "po" sposobuju poruchy menstruacneho cyklu.  Urobte si este tehotensky test. Prijemny den! Dr. Cubonova