Pretrvavajuce akne

Dobry den, minuly rok som na zaklade Vasich odporucani zacala s kurou Femina T9, T10, T15 a este jedna na obnovenie hormonalnej nerovnovahy a s tym suviacim akne. Zial kuru som nedouzivala, nakolko mi bol diagnostikovany helicobakter pylori, dnes uz som preliecena (medzitym aj opakovane na hemophilus v dych. cestach). Plet sa upravila v istych partiach, ale zial problem s akne na hormonalnom podklade pretrvava (najma na brade a dolnej casti lic)a to uz ma 42 r. V minulosti mi pomohlo len uzivanie HAK, ale pre zdravotne kontraindikacie ju uz brat nemozem.
Momentalne som nasadila kuru s T9, T15, T10 a T35 - 2.den, plet sa mi mam pocit mierne zhorsila, je to efekt cistenia, ktory neskor vymizne? Ako mam postupovat?Vopred vdaka za odpoved.
S pozdravom
Hana
1589 6 12.8.2016
12.8.2016 3:55
chcela som napisat :na obnovenie hormonalnej rovnovahy:)
admin
13.8.2016 8:38
Dobrý deň, odporúčame Vám súčasne užívať plamienku T35, feminu T9 a psorisan, po psorisane nasaďte helmifit. Feminu a plamienku užívajte bez prestávky aspoň 2-3 mesiace.  Zvonku čistite silenos aqua a natierajte zvonku čistým prírodným krémom silenos harmony. Potom sa nám ozvite, či došlo k zlepšeniu. S pozdravom, Mgr. J. Podhorná a Mgr. D. Machničová
13.8.2016 9:32
Dobry vecer, dakujem za odpoved. Zial plet sa mi od vcera este zhorsila,z par pupiekov do prerastlo do vysevu, tak vyrazne (na lavej strane tvare prevazne), ze sa bojim v kure aj pokracovat, take akne som nemala od puberty. Mozte mi, prosim poradit, ako dalej?Srdecna vdaka .
admin
14.8.2016 7:45
Dobrý deň, momentálne si dajte len plamienku T35 a kapucínku T21. Zvonku silenos aqua a silenos krém harmony, aby sa pleť upokojila. Niekedy vie takto pleť reagovať aj v kombinácii s nejakými potravinami, ovocím, liekmi..., ťažko povedať. Reaguje aj na žalúdočné problémy...  Najdôležitejšie je pleť upokojiť. S pozdravom, Mgr. D. Machničová
15.8.2016 8:11
Dobry vecer, dakujem za odpoved. Je pravdepodobne, ze sa u mna jedna o nejaku alergicku reakciu, kedze plet sa mi po vysadeni tinktur upokojila, vysev, ktory vyzeral ako akne, svrbi a prejavuje sa ako ekzem a pomohol mi nan jedine hydrokortizon krem. Zatial v kure nepokracujem, chystam sa najprv vysetrit u mojej imunoalergologicky, ktora potrvi, ci vyluci aj pripadne potravinove alergie, ci potravinovu intoleranciu. Prajem vsetko dobre.
admin
19.8.2016 12:09
Dobrý deň, zvolili ste správny postup, treba vylúčiť hlavne potravinovú intoleranciu, niekedy naozaj problémy spôsobujú rôzne kombinácie potravín a samozrejme aj iných okolností, ktoré nás dennodenne ovplyvňujú. Potom sa nám ozvite, ako dopadli vyšetrenia. S pozdravom a úctou Mgr. D. Machničová
98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní