Priberanie po vysadení antikoncepcie

Dobrý deň, začiatkom roka som vysadila antikoncepciu aj keď nizkohormonálnu, bohužiaľ som pribrala 10 kg. Mám zdravý životný štýl, stravujem sa 5x denne, nejem pečivo,dodrzujem bielkoviny v strave,vodu vypijem 3-4l podľa teploty, pravidelne behám a striedal s cvičením,no váha stále rastie a už sa necítim dobre vo svojom tele. Viete mi prosím poradiť čo by mohlo napraviť hormonálnu nerovnováhu aby telo zase začalo fungovat prirodzene? Dakujem
Džana05
62 1 18.7.2022
Mgr. D. Machničová & Mgr. J. Podhorná (admin)
19.7.2022 12:23

Dobrý deň, nemusí to súvisieť len s antikoncepciou. Dajte si skontrolovať činnosť štítnej žľazy a podľa toho uvidíme. Môžete si nasadiť kúru na redukciu hmotnosti. K27 a K27A. Treba pokračovať v tom, čo robíte. Doobeda len ovocie, obed delená strava, poobede zelenina. Veľa vody a pohyb. Tiež môžete panenské kapsuly zo zeleného čaju - dajte si len 1 tob. a uvidíte, ako budete reagovať, majú mierny laxatívny účinok. Zvyčajne stačí 1 večer. Prajeme veľa zdravia