tremor

Už dlhšiu dobu ma trápi trasenie celého tela, a to aj keď som v kľude, beriem aj lieky 8 rokov na schizofréniu, prosím poraďte
martina
225 5 27.1.2010
admin
28.1.2010 3:01
Dobrý deň.
Potrebovali by sme doplňujúce údaje, a to váš vek, ďalej či ste svoj stav konzultovala s lekármi a ak áno, v tom prípade by nás zaujímalo ich vyjadrenie, čo spôsobuje váš tras - či príčinu poznajú alebo nie. Čo oni diagnostikovali ? Bol tras znateľný ešte pred užívaním liekov ?
martina
28.1.2010 5:05
Mám 34 rokov, u lekára som s týmto problémom ešte nebola a tras pred užívaním liekov som nemala.
admin
28.1.2010 5:23
V každom prípade vám čo najskôr odporúčame lekárske vyšetrenie a navrhnutú liečbu lekárom potom môžeme doplniť aj prírodnými prostriedkami. Netreba takéto veci podceňovať. Treba posúdiť, či nie je vhodné napr. zmeniť lieky alebo poprípade vylúčiť niektoré diagnózy. To môže ale len lekár. Po návšteve lekára sa ozvite a budeme sa vám snažiť pomôcť aj my ,-).
Pani Mgr. Podhorná vám ešte v bylinkovej poradni poradí bylinky, ale tie nenahradzujú návštevu lekára. Slúžia ako doplnková liečba. Prajeme veľa zdaru. P.M.
martina
19.2.2010 2:28
Bola som vyšetrená na neurológii, tam je to v poriadku, tras zrejme spôsobujú lieky, ktoré beriem od psychiatričky - neuroleptiká abilify a quetiapin, tieto beriem v minimálnych dávkach. Tiež beriem akinetom 1-0-1 proti trasu. Neurologička mi doporučila magnézium, obvodná zasa thiamin - vitamín B. Po užití akinetonu - tras zmiernený, nie je viditeľný.Tiež som zvedavá na váš názor, čo by ste mi poradili, ďakujem, pekný deň.
admin
22.2.2010 9:07
Dobrý deň.
Symbolicky, v rovine psychiky znamená trasenie to, že človek sa musí nechať roztriasť, rozrušiť, aby dospel k novým prístupom, poznatkom, pracoval na sebe a objavil na základe svojho terajšieho problému niečo nové.
Tras je nezávislý na vôli a preto sa snaží vyburcovať človeka, aby hľadal svoju novú životnú cestu, poprípade alternatívne postupy.
Pozor ale na šarlatánov, ktorých je v dnešnej dobe veľa ,-)
Určite spracovanie tohoto problému v úrovni podvedomia nie je jednoduché. Určite by som vyskúšal na vašom mieste, aby vám vaša psychiatrička upravila nastavenie liekov a zároveň skúsiť popri tom užívať prírodné bylinné tinktúrky, ktoré vám poradila pani Mgr. Podhorná. Tu musíte byť určite trpezlivá, pokiaľ bylinky pomôžu vášmu organizmu. Nemusíte sa obávať prípadnému spoločnému užívaniu liekov a byliniek. Tieto bylinky nemajú negatívne pôsobenie (kontraindikácie), ako klasické lieky.
Určite sa po bylinkovej kúre ozvite, či je to lepšie ,-)
P.M.