Trhliny

Dobrý deň , po užívaní ATB som začala mať problémy s palenim v okolí pošvy- javilo sa to ako klasická mykoza... začala som užívať MACMIROR COMPLEX + nejakú tabletku , ktorá sa užije iba jedna a o 7 dní ďalšia ( liečbu mi predpísal gynekológ) ... ( výtok som nemala ) , liečba nezabrala a mojím problémom sú 3 trhliny , vďaka ktorým je aj močenie a sedenie problem ... jedna je nad klitorisom , druha v strede medzi veľkým a malým pyskom a tretia vo vchode do pošvy... čo to môže byť?? Ďakujem za odpoveď
Alena
106 2 15.7.2017
Alena
17.7.2017 11:05
Ďakujem za odpoveď ...
admin
17.7.2017 11:34
Moze sa jednat o alergicku vulvitidu, alebo mykozu. Tabletky na mykozu vyuzivajte, neviem , ktore Vam zenska lekarka predpisala.  Na zhojenie vulvy si mozete kupit Ichtyo Care unguentum - mast s bielym ichtamolom. Lokalne natierat jemne aspon 5x denne. Na umyvanie rozkroku pouzivajte len cistu vodu a konecnik umyvajte obycajnym mydlom. Nepouzivajte avivaz na pradlo, sprchovacie gely, vonave vlozky, vonavy toaletny papier ... Nemat pohlavny styk aspon 2 tyzdne, kym sa to nezhoji.  Dr.Cubonova