Vynechanie viacerých tabliet antikoncepcie

Dobrý deň, už niekoľko mesiacov sa nachádzam v zahraničí a stala sa mi nepríjemná vec. Nakúpila som si antikoncepčné tablety tak, aby mi vystačili do konca môjho pobytu v zahraničí, no akosi som si to spočítala zle a dva týždne pred odchodom domov, kedy som presne v tento deň (15. 6.) mala začať brať tablety z nového blistra, som zistila, že už ďalšie tablety pri sebe nemám. Užívam antikoncepciu KarHleit. Rada by som sa opýtala, čo mám v tejto situácii robiť. Začať brať nové tablety hneď po príchode domov (teda, s oneskorením dvoch týždňov), alebo počkať a začať brať tablety o mesiac, presne v deň, kedy by som mala začať brať ďalší blister? S čím mám počítať v období, kedy tablety nebudem brať (mám na mysli problémy s cyklom)? Vopred Vám ďakujem za odpoveď.
Zuzana
80 1 15.6.2021
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
23.6.2021 11:01

Musite pockat do najblizsiej menstruacie a 2. alebo 3.den krvacania zacat uzivat  HA. Menzes vsak moze prist aj s oneskorenim a samozrejme, ze uz mozete otehotniet, ak neuzivate HA. Prijemny den! Dr. Cubonova