Cysty v prsiach

Dobrý deň, mám drobné cysty v ľavom prsníku a v pravom mám fibroadenóm + nejakú komplikovanejšiu cystu. Užívala som hormonálnu antikoncepciu asi 3 roky, potom som na rok vysadila. Ale teraz je to prvý mesiac čo ju užívam zas a odvtedy mám bolesť v prsiach. Viem, že je to jeden z najčastejších vedľajších účinkov,ale mám strach kvôli tým cystám, hlavne kvôli tej komplikovanejšej v pravom prsníku, či sa nemôže stať niečo zlé. Vedeli by ste mi prosím niečo poradiť? Ďakujem veľmi pekne.
Viera
67 3 13.9.2021
Mgr. D. Machničová & Mgr. J. Podhorná (admin)
14.9.2021 6:20

Dobrý deň, odporúčame súčasne užívať feminu T9, jarabinu vtáčiu T15 a jarabinu oskorušovú P19. S hodinovým odstupom carcinae. Po dobratí P19 namiesto tejto tinktúry spolu s T9 a T15 čiernu ríbezľu-malinu P10. úru si využívajte 2-krát za sebou bez prestávky. K tomu raw probiotiká vaginal care. Prajeme veľa zdravia

Viera
15.9.2021 23:18
Ďakujem vám veľmi pekne. Ešte by som sa chcela spýtať, či to nebude mať vplyv na účinnosť antikoncepcie.
Viera
15.9.2021 23:21
A ak dobre rozumiem, mám si zaobstarať zo všetkého po dva kusy? Ak to mám využívať dvakrát za sebou?