Hormonálny problém

Dobrý deň, prosím Vás chcela by som sa informovať, čo by ste mi doporučili užívať pri zvýšenom testosteróne u ženy, taktiež mám zistený myóm na maternici s veľkosťou do 2 mmm a cysty v prsníku, ďakujem za odpoveď.
Anna
633 3 7.8.2015
admin
8.8.2015 10:18
Dobrý deň, odporúčame Vám užívať súčasne feminu T9, kotvičník T19, jarabinu vttáčiu T15 a jarabinu oskorušovúP19, po doužívaní P19 budete brať čiernu ríbezľu-malinu P10 a po čiernej ríbezli carcinae PG59. Vždy s hodinovým odstupom od ostatných tinktúr kalissiu vonnú SV8. T-čkové tinktúry užívajte počas celej kúry, takže si ich dokupujte. Skúste si kúru využívať 2-krát po sebe bez prestávky. Potom sa nám ozvite, ako sa cítite. Veľa zdravia prajú Mgr. J. Podhorná a Mgr. D. Machničová
admin
9.8.2015 2:26
Dobrý deň, problém súvisí s vašimi ženskými hormónmi. Začneme kúrou na vyrovnanie hormonálnej nerovnováhy. Budete užívať kúru, ktorú sme Vá zostavili. Máte v kúre 2 tinktúry, ktoré vysoko dvíhajú imunitu - carcinae a kalissia. Vypadávanie vlasov súvisí tiež s hormonálnou nerovnováhou. Do vlasov si vtierajte niekoľkokrát za deň lopúchový výluh V3 a bioaquanol U a H. jeden si vtierajte do vlasov večer a druhý ráno. Zmeňte šampón, kúpte si v lekárni kvalitný šampón na podporu rastu vlasov, na padajúce vlasy. Uvidíte, ako sa budete cítiť po kúre. Do stravy si zaraďte štajerský tekvicový olej, je výborný na vlasy a nechty. Potom sa nám ozvite, ako sa cítite. S pozdravom, Mgr. J. Podhorná a Mgr. D. Machničová
Anna
9.8.2015 8:47
Dobrý deň, rada by som doplnila, že lekár mi predpísal hormonálnu antikoncepciu BELARA cca pred viac ako rokom, nakoľko som mala problém s menštruačným cyklom, 2 x po sebe sa mi nedostavila menštruácia, v danom období pri ultrazvukovom pošvovom vyšetreni som nemala myóm, pri rozbore hormonálneho profilu aj pred rokom som mala zvýšený testosterón, no lekár mi predpísal najprv Dienorette, po ktorej som sa necítila dobre a následne mi zmenil za BELARU, V terajšom období od polovice júna mi veľmi začali vypadávať vlasy, môj laický odhad je, že to môže byť spôsobené ANTBK a narušenou imunitou,ale nie som presvedčená o tom, že mám vhodne nasadenú HAK na zvýšený testosterón, navrhnem lekárovi zmenu na HAK s antiandrogénnym účinkom, HAK používam aj ako ochranu, chcem sa spýtať, či účinok niektorých bylín, ktoré ste mi doporučili sa nebude s HAK vylúčovať, narušovať. Doplním, že za posledný rok som bola 4 x prechladená ,symptóny nádchy a kašeľ, 1-vý x v 10/14, nebola som liečená ANTBK po návšteve lekára, v 12/14 sa mi opäť vrátilo prechladenie, vtedy som brala ANTBK Klacid, prechladenie sa mi vrátilo v 02/15 , nebrala som ANTBK a 04/15 som brala ANTBK- nespomeniem si na názov, zakúpila som si aj Wobenzym 200 tbl, bol mi zistený zápal v krvi, tak mi boli predpísané ANTBK Summamed, v moči mi bol zistený enterococcus faecalis, tak som užívala 3 - ANTBK, zápal v krvi ustúpil aj nález v moči. Veľmi ma trápi to vypadávanie vlasov, čo by ste mi doporučili na zamedzenie vypadávania vlasov. Ďakujem veľmi pekne.