Masívne vypadávanie vlasov

Dobry den, prosim mohli by ste mi poradit, co by bolo najvhodnejsie uzivat,ked mi nadmerne vypadavaju vlasy uz asi 2 mesiace z dovodu vysadenia hormonalnej antikoncepcie? HAK som vysadila v novembri. Okrem toho, ze mi vlasy velmi vypadavaju sa aj lamu. Pouzivam sampon proti vypadavaniu z vytazkom z placenty a CAPILLAN proti vypadavaniu. Zatial zial neregistrujem zlepsenie. Lekari mi nepomohli, mam vraj pockat na ustalenie hormonalnej hladiny, ja sa vsak obavam ze budem cakat dovtedy kym mi uz nebude mat co vypadavat. Prosim o pomoc, je velmi neprijemne pre zenu ked vidi ako jej rychlo ubudaju vlasy. :(
Zuzana
872 1 16.4.2014
admin
20.4.2014 9:40
Dobrý den, doporučuji výluhy na vyrovnání hormonální hladiny a také na léčbu vypadávání vlasů. Budete užívat současně Feminu T9, Kotvičník T19, penízovka T35, Jalovec P15, po doužívaní P15 vezmete Černý rybíz-borovice-vinná réva P9. Kůru vemte 2-krát za sebou. Na vtírání do vlasů doporučuji lopuchový výluh V3. Do stravy přidejte štajerský dýňový olej - 3 krát denně lžíčku, také vhodný jes pestřecvý olej. Do vlasů můžete po lopuchovém výluhu skusit Bioaquanol U a H. Vše najdete na www.zdravysvet.sk. Hodně zdraví Mgr. J. Podhorná