Meskanie menstruacie

Dobry den. 6 aprila som mala naposledy pohl.styk. Partner vsak nevyvrcholil do mna,ale aj tak som si do 55 hodin vzala Escapelle. Po 6 dnoch som zacala krvacat. Bolo to tyzden pred ocakavanou menstruaciou /posledna riadna bola 29. marca/ potom priblizne za 2 tyzdne od toho krvacania po tabletke som mala cca 5 dni hnede spinenie s kuskami sliznice. Tehotensky test som si robila niekolkokrat - vzdy boli negativne a posledny som si robila na 39 den od styku rano a bol tiez negativny. Teraz uz vobec netusim, kedy si mam pocitat dalsiu menstruaciu, nakolko neviem, ci to krvacanie po Escapelle bola mensturacia. Mam uz toto zacat riesit s gynekologom alebo si mam urobit dalsie testy? Dakujem
Lucia878787
697 1 18.5.2024
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
20.5.2024 7:15

Nerobte si ďalšie testy. Tehotná nie Ste.  Ale tabletka "po" dokáže narušiť cyklus aj na pol roka. Musíte počkať na normálny menzes, ktorý by mal prísť do 6 týždňov. Porozmýšľajte, či by nebolo vhodné radšej užívať hormonálnu antikoncepciu.  Carpe diem!

98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní