Ružový vytok

Dobrý deň, prosím o radu. Po pohlavnom styku mám väčšinou slabo ružový výtok, buď jednorazový alebo len jeden deň. Užívam hak mistra. Chystám sa navštíviť gynekológa. Kde môže byť problém? Nič ma nepáli ani nestipe, celkovo sa cítim fajn, tak tomu nerozumiem. Ďakujem !
Dau
2522 3 4.10.2018
MUDr. Claudia Čuboňová (admin)
4.10.2018 9:26

Ak je to dlhodobo, tak treba gynekologicke vysetrenie, a ak bude vysetrenie v poriadku, tak moze byt pricinou HA. Tabletky sa  uzivaju nalacno a zapijaju poharom vody.  Prijemny den! Dr. Cubonova

Dau
4.10.2018 9:29
Ďakujem za odpoveď. Asi mesiac , dva dozadu som uživala tetracyklinove antibiotika, možno je tým ešte sliznica trošku narušena ?
Dau
4.10.2018 9:42
Preventivne si davam po sexe aj Ialuna čipky a každe dva dni strieknem DEZACIN: kyselinu hyjal. ako prevenciu. Obcas nie som pri sexe velmi lubrikovana, takže vidim pricinu asi aj v tom.
98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní