Spontanny potrat a Imuran

Dobry den,v osmom tyzdni tehotenstva som mala masivne krvacie a teraz v desiatom tyzdni mi doktor povedal, ze plod uz nezije a chystam sa na zakrok. Moj manzel berie na Crohnovu chorobu Imunoprin a v pribalovej informacii k lieku ma pisane, ze pacienti muzskeho aj zenskeho pohlavia musia pocas uzivania a 3 mesiace po uzivani pouzivat antikoncepciu. Charakteristika lieku z internetu este dodava: "Hlaseny bol aj spontanny potrat po podavani bud matke, alebo otcovi". Ja viem, ze tieto veci mozu byt sposobene aj mnozstvom inych faktorov. Bola by som vsak velmi rada, keby sme nabuduce minimalizovali mozne rizika, aby sa to uz nemuselo opakovat... A preto som sa chcela obratit na Vas - vedeli by ste mi prosim povedat, aka je sanca, ze to skutocne bolo sposobene liekmi a pripadne aka je sanca, ze sa to bude opakovat, ak ich nevysadime. Dakujem velmi pekne za pomoc.
Ivana
31 1 28.11.2012
admin
18.12.2012 1:28
Nemyslim si, ze potrat bol sposobeny partnerovym uzivanim pripravku na modulaciu imunity. Az 95% potratov je sposobenych nespravnou genetickou informaciou v embryu. Ale kedze urcite budete chciet co najskor otehotniet, je dobre u Vas uzivat kyselinu listovu a partner nech po dohode so vseobecnym lekarom na cas / ak mu to dovoli choroba/ vysadi lieky. Dr.Cubonova