Vysadenie antikoncepcia

Dobrý den, pred 5 mesiacmi som vysadila antikoncepciu. Pisala som Vam a poradili ste mi uzivanie tinktur. Po case Vam znova pisem. Cyklus mam v poriadku, ale bohuzial sa mi velmi zhorsil stav pleti, chrbatu a dekoltu. Tvar mam aknoznu, supinatu, ale aj suchu a velmi cervenu. Dekolt a chrbat vysypany drobnou krupickou.Prosim, skuste mi znova pomoct, velmi sa trapim. Skusila som aj akupunkturu a maca prasok.
Dakujem
Lucia
39 3 19.4.2017
admin
19.4.2017 3:50
Dobrý deň, pleť sa zhoršila aj tým, že ste vysadili antikoncepciu, ktorá zlepšuje stav pleti. Odporúčame užívať feminu T9, plamienku T35 a čiernu ríbezľu P7. Na ošetrenie pleti zvonku vodu silenos aqua - môžete robiť aj obklady a potom natrite čistým prírodným krémom silenos harmony. Ku gemmoterapii odporúčame na zlepšenie stavu kože reishi ganodermu. ráno RG-30 1 tob. a večer z GL-30 1 tob. (firma Daxen). Nájdete ju na našom webe pod Blahodárnymu hubami. Ganodermu užívajte dlhodobejšie. Veľa zdravia Vám prajú mgr. J. Podhorná a Mgr. D. Machničová
Lucia
19.4.2017 4:18
dobry den, tutot kuru som uzivala 3 mesiace, myslela som, ze mi ma upravit hlavne hormonalny stav. Myslite, ze mam len pokracovat?....Lebo akne Vam velmi zle
admin
21.4.2017 6:21
Dobrý deň, veď Vám aj upravila stav hormónov, písali ste, že cyklus je už v poriadku, takže vidíte predsa výsledok... Treba trpezlivo pokračovať. Uurčite užívajte feminu, tá Vám rieši hormonálny stav a plamienka a čierna ríbezľa - akné. Takže máte pokryté všetko. Keď si doužívate čiernu ríbezľu, kľudne dajte namiesto nej čiernu ríbezľu-malinu P10. Feminu bez prestávky. K tomu všetko ostatné, čo sme odporučili - reishi a silenos. S pozdravom, Mgr. D. Machničová