Gyn. krvácení II.

Dobrý den, k užívání antikocepčích tabletek jsem byla donucena přistoupit , protože jsem velmi krvácela už 10 dní a začínala jsem být vyčerpaná, ale užívám i Vaše tinktury tak to teď kombinuji, krvácení přešlo, ale s tabletkami že musím pokračovat nebo by se mi to vrátilo a musela by jsem opět absolvovat kyret, to nechci, otázka je jestli si mohu dovolit vysadit léky a pokračovat jen s tinkurami, protože mi je po tabletkách dost tak těžko na žaludku, a jestli moje gyn. problémy mi zpusobil kotvičník? Už je tomu 3 týdny co ho nepiju, po ANK jsem přibrala 4 kila za 2 týdny což mi zpusobuje problémy v mojich sportovních aktivitách Děkuji Vám
Jana
221 1 10.4.2014
admin
11.4.2014 10:13
Dobrý den, doporučuji vám užívat současně Ptačí jeřáb T15, Andělika T60, Femina T9, a černý rybíz-maliník P10, po využití černého rybízu-maliníku vezmete tamaryšku P48 a nakonec Vřes P48. Pak celú kůru ještě jednou zopakujte bez P48. Hodně zdraví a nashledanou
Mgr.J.Podhorná