Hlava v smútku :(

Dobrý večer.Mám na Vás trošku viac otázok. Dúfam,že mi budete mocť a vedieť odpovedať. Mám 24 rokov, 5 rokov som užívala antikoncepciu avšak tá mi zvyšovala bolesť pri migrénach (ktorými trpím od 7 rokov) tak som sa rozhodla ju vysadiť. Po vysadení mi začal haprovať cyklus (pred užívaním a počas užívania HAK som mala cyklus presne 28 dní,nikdy som nemala bolestivú, silnú či dlhú menštruáciu, všetko bolo v poriadku). Dva roky už HAK neužívam, no počas týchto dvoch rokov som mala menštruáciu možno 6,7 krát. Bez agolutinu ju nedostanem. Doktor mi robil hormonalny profil, hladina progesteronu bola pod 1. Predpisal mi Lutenyl, ale recenzie nie su moc priaznive. A okrem toho už týždeň mi pri stlačení lavej bradavky kvapká tekutina ako zelený atrament. Tento tyzden mám ísť na sono prsníkov. Viete mi poradiť niečo, čím by sa mi to všetko dalo doporiadku? Ďakujem velmi pekne... Monika
Monika
37 3 23.6.2014
admin
7.7.2014 9:24
Ak chcete skusit bylinky,obratte sa kludne na poradnu gemmoterapie, alebo bylinkovu poradnu. Agnucaston sa uziva dlhodobo, nielen 4 mesiace. Ale skuste pripravok s inozitolom. Uz po 3 mesiacoch uzivania sa udava tehotnost okolo 75 percent. Dr.Cubonova
admin
30.6.2014 2:48
Ak chcete mat pravidelny cyklus, jednoducho len hormonalna antikoncepcia je na to najvhodnejsia. Ak chcete bylinky, dostat v lekarni tabletky z rastliny Agnus castus, alebo tabletky s inozitolom. Tieto treba uzivat ale dlhodobo niekolko mesiacov. Ako prevenciu patologie v prsnikoch sa doporucuju pripravky s indol 3- karbinolom.Taktiez sa uzivaju dlhodobo, presne podla navodu v kurach. Dr.Cubonova
Monika
2.7.2014 10:28
Dobrý deň, ďakujem veľmi pekne za odpoveď. HAK užívať nemôžem. Sono prsníkov mám v poriadku. Tá atramentová tekutina vraj bola možno z prasknutej cysty. Agnucaston som užívala vyše 4 mesiacov. Potom som to vzdala. Teraz som začala užívať macerát Femina, tak snáď mi to pomôže. Lekár mi však povedal, že budem mať aj problémy s otehotnením, keďže sa mi netvorí progesterón. Na to by mi mohlo pomôcť niečo prírodné? Ďakujem