Hormony???

Dobrý večer,už asi dva roky ma trápi,že sa so mnou niečo deje a ja vlastne neviem čím to je.
Začalo to keď som prestala užívať HA.Z váhy 54 kg mam teraz 70 kg.Začala som mi mastiť tvár a mam akné.Čo v tridsiatich rokoch by mohlo dať pokoj.Velmi sa mi zriedili vlasy a strašne sa mi mastia.
Ďalej je to aj velmi bolestivá menštruácia,ale zároveň aj velmi slabá.
Taktiež bolesť a napätie v prsníkoch už dva týždne pred menštruácou. Lekár mi povedal,že ak je menštracia pravidelná tak je to ok, ale mne sa to nezdá a cítim sa zle.
Bola by som Vám velmi vdačná za radu. ďakujem,Jana.
Jana
93 1 28.2.2013
admin
4.3.2013 4:57
Dobrý den, doporučuji vám začít užívat současně ptačí jeřáb T15, anděliku T60, brodecký ortislim T2, měsíček P32. Po využití měsíčku vezmete černý rybíz-maliník P10 a pokračujete v užívaní s ptačím jeřábem, andělikou a brodeckým ortislimem, pokud vám dojdou, tak bez nich. Nakonec vemete Jalovec P15. Po skonční poslední lahvičky je dobré pokračovat kúrou další, napište, jaký je Váš zdravotní stav a další kúru vám opět sestavím. Na akné skuste nový krém Silenos. Přečtěte si o něm na stránce www.zdravysvet.sk. Hodně zdraví, štěstí a nashledanou Mgr.J.Podhorná