klimaktérium

Dobrý deň,
prosím Vás o radu , už 5 mesiac užívam GS Meriliin Harmony, mám časté návaly, veĺmi zle spím, som veľmi unavená a môj stav mi veĺmi znepríjemňuje pracovný aj súkromný život. Často mám aj v práci taký stav, že mám až mokré vlasy, je mi to veľmí nepríjemné nakoľko sa mi to stáva aj pri komunukácii s obchodnými partnermi.Merilin mi asi po dvoch mesiacoch začal celkom dobre účinkovať, ale teraz som sa zase dostala do toho stavu, že mi vôbec nezaberá, neviem čím to je mám to prestať užívať? Prosím Vás o radu čo mám robiť, bola som u mojej gynekologičky, hormóny nemôžem užívať so zdravotných dôvodov a jej odpoveď čo ďalej bola, že sa mám opýtať v lekárni. Prosím poraďte mi. Ďakujem
Eva
45 1 31.3.2016
admin
12.4.2016 8:36
Vasa zenska lekarka ma pravdu, ze sa mate poradit v lekarni. Existuje  na trhu velke mnozstvo pripravkov s fytoestrogenmi. Kazdej pacientke vyhovuje nieco ine. Ak uz Vam nevyhovuje GS Merilin Harmony, je vhodne skusit iny pripravok. Uziva sa aspon mesiac, aby Ste spoznala jeho  ucinky. Ak mate zaujem o gemmoterapiu, a hormony  nemozete, otazku adresujte  do tejto poradne.  Dr.Cubonova