Akné na tvári

Dobrý deň. Asi pred pol rokom som vysadila antikoncepciu a vtedy to všetko vypuklo niekoľkokrát horšie. Nikdy som nemala čistú pleť, vždy som riešila nejaké vyrážky a jazvicky po ňom a podobne. Ale asi mesiac po vysadení sa mi vyhadzala celá tvar, najviac asi na licnych kostiach a lícach, potom na brade a čele a medzi obočím. Na lícach mám doteraz celkom bolestivé vyrážky ktoré ani nejdú vytlačiť. Po hĺbkovom čistení u kozmetičky sa to chvíľkovo zlepšilo ale po 3 týždňoch sa to vrátilo. A ani povrchové každodenne čistenie pleti tomu nepomáha. Mám celkom citlivú pleť a je dosť ťažké nájsť vhodnú kozmetiku (aj podľa kozmeticky je ťažké určiť typ pleti). Ako dieťa som mala oslabenú imunitu ( a z toho plynúce ochorenia), problémy s trávením a neskôr aj s menštruáciou. Čo trvá dodnes. Vedeli by ste mi poradiť? Ďakujem
kata.dutkova@gmail.com
746 1 22.2.2022
Mgr. D. Machničová & Mgr. J. Podhorná (admin)
23.2.2022 21:16

Dobrý deň, odporúčame súčasne užívať kapucínku T21, feminu T9, plamienku T35 a čiernu ríbezľu P7. Kúru si využívajte 2-krát za sebou bez prestávky. Zvonku robte obklady z panea delta. Dajte na kozmetický tampón a nechajte pôsobiť cca 10 minút, potom následne natrite čistým prírodným krémom panea alpha. Na kožu veľmi dobre pôsobí reishi ganoderma RG-30 1 tob. denne.  Potom sa nám ozvite, ako sa cítite. Prajeme veľa zdravia

98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní