Vyrážky na čele, ktoré svrbia

Dobrý deň mám 39 rokov a od puberty ma trápi akné, preto veľa rokov beriem antikoncepciu s výnimkou, keď som bola tehotná a dojčila som rok, ale v tej dobe som sa hanbila vyjsť na ulicu, také som mala akné. Niekoľko krát som skúsila vysadiť, minula veľa peňazí na rôzne prípravky, teda mám pocit, že som vyskúšala všetko a efekt žiadny. A tak som našla Vašu stránku a objednala som si Plamienku, Feminu a ríbezľu, dočítala som sa, že je dobré brať ich 2 cykly...antikoncepciu som vysadila v Máji a viem, že akné sa mi zvykne začať tvoriť asi po 4 mesiacoch od vysadenia. Tinktúry som začala brať 1. Septembra, od vtedy sa mi urobili asi 2 vyrážky, ale veľmi rýchlo aj zmizli. Môj problém je, že sa mi po mesiaci užívania tinktúr vytvorili na čele vyrážky, ktoré svrbia a vyzerajú skôr ako alergická reakcia na niečo....chcela by som sa opýtať, či to po takom dlhom čase užívania môže mať nejaký súvis s tinktúrami? Mám ich brať ďalej? A do kedy? Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Nina83
559 1 2.10.2022
Mgr. D. Machničová & Mgr. J. Podhorná (admin)
2.10.2022 14:34

Dobrý deň, nie, nemôže to byť súvis s tinktúrami. Mohli ste zareagovať na nejakú potravinu, kozmetiku, čokoľvek. Na tampón si nastriekajte liečivú vodu panea delta a robte si obklady. nechajte pôsobiť aspoň 15 minút, potom natrite liečivým krémom panea aplha. Vnútorne plamienka T35, čiernu-ríbezľu-kalinu-rozmarín P8 a feminu T9. S hodinovým odstupom čierna ríbezľa PG8. Využívajte 2-krát za sebou bez prestávky. Prajeme veľa zdravia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98 %
zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní